.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره مطلع عشق با سخنرانی پدر فناوری اطلاعات
شیوع ازدواج های اینترنتی سبب بروز آسیب هایی در کشورهای اسلامی و جهان سوم شده است، ریشه بسیاری از طلاق های زودرس در ایران به واسطه ازدواج های اینترنتی بوده است...
جشنواره مطلع عشق با سخنرانی پدر فناوری اطلاعات

استاد مجازی دانشگاه ویرجینیای آمریکا با تاکید بر استفاده مناسب از دانش روز برای تقویت تعالیم دینی به نسل های مختلف اظهار داشت: فناوری اطلاعات مزاحم ترویج دین در جامعه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اکبر جلالی پیش از ظهر یکشنبه در جشنواره مطلع عشق ویژه تجلیل از خادمان ازدواج مازندران در ساری افزود: اشاعه مفاهیم دینی، اعتقادی و عبادی از طریق فناوری های اطلاعات و ارتباطات در جهان با سرعت بیشتری صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: آینده دین و مفاهیم اسلامی از طریق فناوری های روز دنیا قابل ترسیم و برنامه ریزی خواهد بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به اینکه متاسفانه طرق استفاده از برخی ابراز و فناوری های روز دنیا در کشورهای جهان سومی به تعارض و آسیب تبدیل شده است، تصریح کرد: این کشورها آگاهی چندانی از روش های استفاده مفید از تکنیک های روز فناوری اطلاعات ندارند.

جلالی با بیان اینکه شیوع ازدواج های اینترنتی سبب بروز آسیب هایی در کشورهای اسلامی و جهان سوم شده است، یادآور شد: ریشه بسیاری از طلاق های زودرس در ایران به واسطه ازدواج های اینترنتی بوده است.

وی با تاکید بر استفاده طلاب، فضلا و علمای دینی از ابزارهای فناوری اطلاعات برای ترویج دین و معارف اسلامی در جامعه بیان داشت: دین اسلام با فناوری اطلاعات و ارتباطات صحیح سریعتر برای جهانیان معرفی خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهرام فغاني 13 آذر 1387
چون ارتباطها در ابتدا مجازيست نه تنها به حريم دين وحرمت افراد تجاوز نمي شود بلكه در چنين عصري ونسلي اين مهم ضروريست البته رعايت مباحث مربوط به دين به فرهنگ ديني افراد وجامعه بستگي دارد تكنولو‍‍‍‍ ‍‍زي با دين منافاتي ندارد حتا به كمك دين ودينداران آمده است اكر درست درك شود اي كاش در روزگار ما اين اتفاق ميمون رخ مي داد به حال به قول شريف حضرت حافظ نه من ز بي عملي خود در جهان ملولم وبس ملامت علما هم زعلم بي عمل است!
نا شناس 13 آذر 1387
جناب دكتر علي اكبر جلالي ازچهره هاي بحق ماندگار وازافتخارات ايران درسطح بين المللي است اميدوارم مردم ارزش اين انسان متعالي وداراي افكار بلندرا بداند وبان ارج نهد و به توصيه هاي ايشان عمل نمايد ازوجود اين سرمايه باارزش بايد درزمان حيات او استفاده كرده وبنحو مطلوب حفاظت كنيم خذاوند بايشان ونظاير ايشان عمر طولاني وتوفيق خدمت به جامعه عطا فرمايد انشاءالله( مهندس برق ازتبريز)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.